Показать сокращенную информацию

Антамошкина, Ольга Игоревна
Каменская, Н. В.
Оленцова, Ю. А.
2021-08-13T09:34:58Z
2021-08-13T09:34:58Z
2020
Антамошкина, Ольга Игоревна. The problem of choosing a consumer segment in the agroindustrial complex [Текст] / Ольга Игоревна Антамошкина, Н. В. Каменская, Ю. А. Оленцова // IOP Conference Series: Earth and Environmental Science. — 2020. — Т. 421 (№ 421).
https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1755-1315/421/2/022056
https://elib.sfu-kras.ru/handle/2311/143124
The problem of forming a products portfolio is directly related to what group of consumers these products are aimed at. In this regard, there is a problem of choosing a clear consumers segment. The article proposes a method of selecting choosing a consumer segment in the agro-industrial complex
The problem of choosing a consumer segment in the agroindustrial complex
Journal Article
Journal Article Preprint
2021-08-13T09:34:58Z
10.1088/1755-1315/421/2/022056
Институт управления бизнес-процессами и экономики
Кафедра экономики и информационных технологий менеджмента
IOP Conference Series
без квартиля
без квартиля


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию