The problem of choosing a consumer segment in the agroindustrial complex
URI (для ссылок/цитирований):
https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1755-1315/421/2/022056https://elib.sfu-kras.ru/handle/2311/143124
Автор:
Антамошкина, Ольга Игоревна
Каменская, Н. В.
Оленцова, Ю. А.
Коллективный автор:
Институт управления бизнес-процессами и экономики
Кафедра экономики и информационных технологий менеджмента
Дата:
2020Журнал:
IOP Conference SeriesКвартиль журнала в Scopus:
без квартиляКвартиль журнала в Web of Science:
без квартиляБиблиографическое описание:
Антамошкина, Ольга Игоревна. The problem of choosing a consumer segment in the agroindustrial complex [Текст] / Ольга Игоревна Антамошкина, Н. В. Каменская, Ю. А. Оленцова // IOP Conference Series: Earth and Environmental Science. — 2020. — Т. 421 (№ 421).Аннотация:
The problem of forming a products portfolio is directly related to what group of
consumers these products are aimed at. In this regard, there is a problem of choosing a clear
consumers segment. The article proposes a method of selecting choosing a consumer segment
in the agro-industrial complex