• русский
    • English
  • English 
    • русский
    • English
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Научные журналы
    • Журнал СФУ. Гуманитарные науки. Journal of SibFU. Humanities & Social Sciences
    • Гуманитарные науки. Humanities & Social Sciences. 2012 5 (12)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Научные журналы
    • Журнал СФУ. Гуманитарные науки. Journal of SibFU. Humanities & Social Sciences
    • Гуманитарные науки. Humanities & Social Sciences. 2012 5 (12)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Дискуссионный форум как центральный элемент онлайнового семинара: контент-анализ текстовых сообщений студентов Германии

    Thumbnail
    View/Open:
    13_Rezina.pdf (520.6 Kb)
    URI (for links/citations):
    http://elib.sfu-kras.ru/handle/2311/3240
    Author:
    Розина, И.Н.
    Rozina, Irina N.
    Жукова, Н.С.
    Zhukova, Nadezda S.
    Date:
    2012-12
    Abstract:
    В статье рассматривается роль тьютора при модерации дистанционных курсов, а также цели использования обучаемыми дискуссионных форумов. Проведен анализ сообщений дискуссионного форума, подтверждающий значимую роль асинхронной компьютерно опосредованной коммуникации для приобретения знаний обучаемыми. При анализе текстов учитывался гендерный аспект.
     
    The Role of the tutor for distance courses moderation, as well as the aims of discussion forum usage by learners are discussed. Discussion forum posts have been analyzed and the importance of asynchronous computer-mediated communication for knowledge acquisition by learners has been proved. Gender aspect is also taken into consideration.
     
    Collections:
    • Гуманитарные науки. Humanities & Social Sciences. 2012 5 (12) [15]
    Metadata:
    Show full item record

    DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    @mire NV
     

     


    DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    @mire NV