Показать сокращенную информацию

Film industry as a factor of new communication patterns introducton: the USA and Russia in comarison

Алиева, М. Р.ru_RU
Орлова, Е. В.ru_RU
Бухтоярова, A. А.ru_RU
Alieva, M. R.en
Orlova, E. V.en
Bukhtoyarova, А. A.en
2013-01-28T09:04:51Z
2017-07-06T08:57:38Z
2013-01-28T09:04:51Z
2017-07-06T08:57:38Z
2012-09-27ru_RU
Алиева, М. Р. Киноиндустрия как фактор введения новых коммуникативных образцов: сравнение США и России / М. Р. Алиева, Е. В. Орлова, A. А. Бухтоярова // VI Международная конференция Российской коммуникативной ассоциации «Коммуникация в изменяющемся мире», сборник материалов [Электронный ресурс]. — Красноярск: Сибирский федеральный ун-т, 2011. — Режим доступа: http://conf.sfu-kras.ru/conf/communication-2012/report?memb_id=4629, свободный.ru_RU
https://elib.sfu-kras.ru/handle/2311/8756
How often do you quote characters from your favourite films? You do quite often, don't you? Sometimes it seems easier to express ideas and emotions using words and phrases well known through the movies that most people have seen. References to films make communicating people feel closer to each other as if they belonged to one community. Sometimes phrases even become set expressions and memes. This research is devoted to the comparison of film industry influence on communicative patterns introduction in Russia and the USA.en
Сибирский федеральный университетru
VI Международная конференция Российской коммуникативной ассоциации «Коммуникация в изменяющемся мире», Секция «Массовая коммуникация»ru_RU
Киноиндустрия как фактор введения новых коммуникативных образцов: сравнение США и Россииru_RU
Film industry as a factor of new communication patterns introducton: the USA and Russia in comarisonen
Conference Item
Conference Paper
MelekAlieva@yandex.ruru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию